NIEUW -CHAIN(GE) - workshop met daadwerkelijke impact

Deze workshop is onderdeel van de leerlijn van Theater in School I EM POWER -> waar jij voor staat en gaat!

"Je kent iemand niet. Hoe je door je eigen bril kijkt is niet hoe iemand anders de wereld ziet."

Leerling van het Aeres College tijdens de week van de duurzaamheid. Over dat je iemand niet in een hokje kunt plaatsen. In verbinding met elkaar kun je wel ontdekken hoe een ieder onderdeel is van het grote geheel! #chainge

Theater in School ontwikkelt met een aantal gezelschappen diverse programma’s die leerlingen aanzet om het verschil te maken. Met inzet van het eigen talent, je mogen uitspreken, keuzes durven maken en helder te krijgen: wat kun jij doen of (na)laten & hoe zorgen wij met elkaar voor een betere wereld; onze wereld.

Samen met jongerencoach Valentine Berning (ontwikkelaar en founder van ACT NOW) maakten wij de workshop CHAIN(GE).

In verbinding met elkaar, maken we het verschil. CHAIN(GE) is dé manier om per klas met een coach/ acteur samen te ontdekken wat jouw plek is in het geheel (je klas, je dorp, stad, land, de wereld) en hoe je met elkaar verandering kunt inzetten door de keuzes die je maakt. Het gaat om jou!. Over hoe jij met jouw acties, inzet en talent het verschil kunt maken. Want het kan altijd anders! Ga jij voor echte impact? Dan is de workshop CHAIN(GE) iets voor jou. Waar in de ketting zitten we met elkaar?  Waar sta je in het grote geheel? Na deze workshop ben jij er klaar voor om het verschil te maken.

Workshop informatie

Duur: 75 minuten

Leerlingaantal: 28 leerlingen

Opbouwtijd: 30 minuten

Speelvlak: Klaslokaal: tafels aan de kant geschoven en stoelen in een halve maan kringopstelling.

Voorwaarden: De workshop is met de eigen (mentor)klas. Bij voorkeur dus geen samengestelde workshopgroepen in verband met de veiligheid van de groep. Een docent of het liefst de mentor is aanwezig gedurende de workshop. Daarnaast is het fijn als de mentor of docent van de klas vooral mee doet met de workshop, omdat leerlingen zich anders bekeken voelen. Dit heeft met de veiligheid van de groep te maken.

Benodigdheden: Aansluiting digibord en HDMI kabel (dit is nodig voor de video aan het begin van de workshop).

Workshops kunnen voordelig worden ingekocht in combinatie met de improvoorstelling I EM POWER - vraag ons altijd naar de mogelijkheden en deel je wensen met ons.

Prijs op aanvraag.

De workshops zijn vrij van btw, inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.

CHAIN(GE) is onderdeel van de leerlijn I EM POWER van Theater in School:

-> waar jij voor staat en gaat!