WORD DONATEUR OF VRIEND!

Donateurs en begunstigers zijn belangrijk, zonder hun giften kunnen minder kinderen genieten van theater. Mede door de bijzondere giften van particulieren, scholen en bedrijven is het mogelijk dat wij kinderen en jongeren welzijn kunnen bieden via theater. Help mee en maak daadwerkelijk verschil en krijg jongeren in beweging #zinvolwerk.

Wilt jij helpen het voortbestaan van theater en cultuur belevingen voor kinderen veilig te stellen? Word dan donateur!

Wij zijn heel erg blij met een eenmalige bijdrage.

Scan de QR-code voor een eenmalige donatie

VRIENDEN VAN THEATER IN SCHOOL

Frans Teunissen, eigenaar van DE GELDWINKEL – is Vriend: “Ik vind het belangrijk dat kinderen hun blik verruimen en inzichten worden groter gemaakt als je beter leert kijken. De educatieve voorstellingen van Theater in School bieden dat en verrijken de leerling. Ik steun Theater in School omdat ieder kind die kans verdient!”

.

Meer weten over ons Vriendenbeleid en de fiscale mogelijkheden? Klik hier voor uitgebreidere informatie.

.

Meer weten of Vriend worden of andere vragen? Neem gerust contact met ons op.