Shine Your Light op Erfgoed

PO & VO

Shine Your Light op Erfgoed

geïnspireerd op de methode Daydreamer

Tijdens Daydreamer, het interactieve podium in de coulisse van de geniedijk breng je je eigen dagdroom tot leven! Zet samen met acteur Steef Hupkes de deur van de fantasie wagenwijd open. Muziek is de bron: klassiek, jazz en wereldmuziek. Ook mogelijk op thema (denk aan: uitvindingen, klimaat, geschiedenis, vakantie, feest), als maatwerk (ouderavond op locatie) en met eindpresentatie voor publiek!

Aanvullend voor leerlingen in het voortgezet onderwijs: er wordt gebruik gemaakt van de symboliek van de plek en tijdens de rondleiding en de workshop kom je meer te weten over wat jouw droom voor de toekomst is en hoe je jouw talenten in kunt zetten om je droom te verwezenlijken.

TIP voor PO!!!

Uit te breiden met de workshop: De Troubadour

Op tocht met de troubadour door de gangen van het fort, langs de Wilde Tuin en door de hefschietkoepels.

In samenwerking met Zangschool Hoofddorp, leer samen het ‘Fort van Hoofddorp-lied’ en ontdek spelenderwijs de bijzondere nissen en gangen van het fort. De troubadour neemt je mee op avontuur. Kruip in de huid van Maatje en ervaar hoe leuk het is om samen te zingen! En hoe anders het klinkt als je binnen zingt, of buiten.

Duur: 60 minuten

Aantal leerlingen: 1 klas per zangtocht

Kosten: 175,-

De zangworkshop is geschikt voor ALLE leeftijden, ook voor de allerkleinsten, leuk om voor hen in te plannen in combinatie met een bezoek aan het optreden van de andere klassen! Of als clinic met het docententeam.

Speelduur: 30 minuten

Opbouwtijd/afbouwtijd: 30 min / 30 min

Speelvlak: intieme openluchttheater van Fort van Hoofddorp i.c.m. rondleiding

Leerlingenaantal: 1 klas per keer, meerdere klassen in overleg (wisselprogramma)

Voorwaarden: -

Geschikt voor alle leerjaren!

Prijs per 2 klassen: € 950,00

Minimaal 2 klassen per dag, maximaal 8.

Podium in de klas is inclusief lesmateriaal en reiskosten, exclusief 9% BTW

TiS 'n TIP: Daydreamer is er dus ook voor het Voortgezet Onderwijs, gebaseerd op: UNWIRE & INSPIRE ook zeer geschikt voor docententeams i.c.m. een vergadering in een van de sfeervolle zalen van het fort.