Hou je onze website in de gaten?!

Digitale lesmodules, online programma's - soms is het net een mooie aanvulling op het live cultureel aanbod.

Theater in School heeft regelmatig nieuwe programma's in het aanbod, waarbij je online/ digitaal lesmateriaal kunt inzetten ter verdieping van de voorstelling op school, of een act online kunt inzetten.

Bijvoorbeeld:

De magie van verbinding - spectaculaire show (mét kahoot quiz voor álle leerlingen van de hele school) door Rob & Emiel én jouw leerlingen -> in schooljaar '23/'24 boek je het allerliefst de Talkshow Show - gewoon lekker live op school. Wil je echt veel leerlingen in 1x bereiken, dan is de online variant een hele goede keuze!

WeMedia, over hoe je je online kunt profileren en presenteren (tips, trics and tools in een setting van interactieve improvisatie scene's en opdrachten

Operafilm The Other, over verdraagzaamheid, met de eenvoudige boodschap: wakker worden!

Zinvol Gesprek, film en lesmateriaal, met gastlessen (in de klas)

Bel gerust: 06-24511211 dan bespreken we samen wat er het beste past bij jou op school/ wenselijk is voor jullie leerlingen.

Theater in School is cultuurkaart acceptant.

Binnenkort kun je ons VO-lesmateriaal ook vinden in het cultuurkaart-dossier en op die manier zullen deze programma's een duurzame bijdrage leveren aan het cultureel portfolio van jouw leerlingen!