De Talkshow-Show van Rob&Emiel

feel-good maatwerktheater, passend voor élke school!

De Talkshow-Show - maatwerk passend voor élke school!

Het lijkt live televisie, maar het is super-interactief feel-good theater, en: het wordt voor jouw school op maat gemaakt!

Interviews met leerlingen, schoolverlaters in de schijnwerpers, een quiz. .....

De Talkshow-Show is bruisend feel-good theater, een ultieme mix van alle skills van Rob&Emiel: ze maken gebruik van hun presentatieskills, hun ervaring om te interviewen én creëren met behulp van jouw leerlingen een interactieve voorstelling.

Ook inhoud wordt niet geschuwd, in de interviews is ruimte voor verdieping op een thema of onderwerp, jij mag het zeggen!

Met tussendoor (!!) ook veel trucs én een wervelende quiz houden de heren het natuurlijk wel luchtig!

De Talkshow-Show wordt voor elke school op maat gemaakt. Afhankelijk van je wensen kunnen wij een offerte voor je maken.

Bel je ons (023-5316222), mailen (info@theaterinschool.nl) mag natuurlijk ook!

Speelduur: 90 minuten

Leerlingenaantal: onbeperkt (afhankelijk van de zaalcapaciteit)

Opbouwtijd/Afbouwtijd: 60 min. / 30 min.

Speelvlak: 3m bij 3mVoorwaarden: Wij gaan ervan uit dat er een theateropstelling is (verhoogd podium dan wel een tribune opstelling van de stoelen). Indien dit niet mogelijk is, wordt het maximaal aantal leerlingen dat de voorstelling kan gaan zien minder dan bovenstaande indicatie.

Bijzonderheden: Je kunt alle leerlingen van de school in 1 voorstelling inplannen, of je kiest ervoor in 2x op te splitsen.

Prijslijst:

-> Offerte op maat bij aanvraag optie nemen we de details graag met je door en doen we je een passend voorstel.

Alle prijzen zijn inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.