Voor op het schoolplein

perfecte act bij zomerfeesten

De Bloem van Vrijheid - buiten op het schoolplein, perfecte act bij zomerfeesten, eindmusicals of als onderdeel van een culturele projectdag

kijken, ervaren, verdiepen

De voorstelling van Corpus acrobatics is geïnspireerd op de bewegingsruimte en vrijheid van mensen in huis en hun omgeving - waarbij de natuur speciale aandacht krijgt.

De workshop van Corpus acrobatics laat je zelf ervaren hoe je met de ruimte om kunt gaan, en laat je voelen wat ruimte met je bewegingsvrijheid doet.

In de lesbrief wordt een verdiepend programma aangeboden om met de leerlingen verder door te gaan op het thema ‘vrijheid’ en 'natuur'.

Over de voorstelling

De acrobaat danst en beweegt in een hele grote bubbel die op het schoolplein (of in de gymzaal) kan worden opgebouwd.

Jouw leerlingen zullen zich herkennen in de symbolen die in de dans getoond worden. Na afloop gaan de leerlingen zelf ervaren hoe je in de ruimte (de natuur, de wereld) kunt bewegen - als mens of als dier...

Duur voorstelling: 15 minuten

Duur workshop: 30 minuten

Algemene informatie Corpus Acrobatics

Klik hier voor meer informatie over dit gezelschap.

De voorstelling is geschikt voor alle leeftijden. Corpus speelt de voorstelling voor zorghuizen, openingen van culturele instellingen zoals musea, scholen, kerken met concert programmering en theaters.

Speelduur: 6 minuten act, 30 minuten workshop
Opbouwtijd/afbouwtijd: 180 min / 60 min
Speelvlak: 8m breed, 8m diep en 3m hoog
Leerling aantal: 2 klassen (bij losse voorstelling in overleg)
Voorwaarden: De Bloem van Vrijheid kan op het schoolplein worden opgebouwd, of in de gymzaal. De workshops vinden plaats in een gymzaal of speellokaal. Graag een verwarmde kleedkamer met schone vloer, ivm de opwarming vooraf van de acrobate.

Er is een lesbrief beschikbaar met aanvullende opdrachten op de thema's bewegen, vrijheid en ruimte die door de eigen leerkracht met de leerlingen kunnen worden gedaan, na afloop van de workshop, of ter voorbereiding op het thema 'bewegen & vrijheid & natuur'.

Prijslijst:

1 voorstelling incl. 4 workshops € 1500,00

1 voorstelling zonder workshops € 1300,00

2 voorstellingen zonder workshops € 1500,00

Grotere groepen of meerdere workshops nodig? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Alle prijzen zijn exclusief 9% BTW. Inclusief reiskosten (binnen Nederland) en lesmateriaal. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.