Teambuilding voor docenten

games, rondleiding, inhoudelijke sessies

De teambuilding-concepten die Fort van Hoofddorp aanbiedt, zijn bedoeld om met je team buiten de gebaande paden te wandelen. De unieke locatie als inspirerend podium voor een inhoudelijke (maatwerk)sessie in een van de vergaderzalen van het Fort, afgewisseld met een rondleiding (binnen en buiten), uit te breiden met een team-spel, workshop of rustmoment, geeft extra betekenis aan jullie samenzijn, daarmee wordt jouw teamdag/ teamuitje of vergadering een unieke beleving.

Wat kun je als team doen? (mixen mag ook!)

Het team wordt op een plezierige en avontuurlijke manier uitgedaagd in samenwerken. Samen op zoek gaan naar kansen in het werk. Ziet jouw team deze en weet je met elkaar de kansen te verzilveren? Maak gebruik van elkaars krachten en overeenkomsten. De opdrachten kunnen ook op maat gemaakt worden speciaal voor jullie eventueel in afstemming met een voorstelling, educatieve game en bezoek van jouw leerlingen aan het fort.

Het spectaculaire Fort van Hoofddorp is het decor van verschillende spellen, acts en biedt ook een podium voor maatwerk, bijvoorbeeld op basis van improvisatietheater. De activiteiten kun je combineren met een vergader-, koffie/thee en/of borrel-arrangement en/of lunch/ diner (2- of 3 gangen menu) bij onze horeca Fort NOXX. Je kunt via info@fortnoxx.nl je wensen aangeven en een offerte voor zaalhuur en catering opvragen. Kijk op www.fortnoxx.nl voor een impressie van de event ruimtes: https://fortnoxx.nl/events-fortnoxx/

Educatieve games – duur: 60 minuten | doen met elkaar

Expeditie Fort Island! Met dit spel leg je in de veilige setting van je eigen team tactieken en vaardigheden bloot: kun jij de tegenstander te slim af zijn? Proeven met water en vuur en een estafette onderdeel - waarbij je in anderhalf uur het fort ontdekt en ook elkaar beter leert kennen.

Empowering Workshops – duur 75 minuten | leren over jezelf en elkaar

Chain(ge) is de workshop die jouw team onder begeleiding van ervaren coaches laat kijken naar het grote geheel en jouw rol daarin. Hoe ontwikkel jij je in relatie tot je omgeving? Ben je krachtig en ben je in verbinding met elkaar in staat om het verschil te maken?

Unwire&Inspire – Motivatie-act brengt jouw team terug naar de bron van ieders werkplezier. Waar zit jouw vlam, waar kom jij elke dag je bed voor uit? Als je daar bij kunt, kun je een bron van inspiratie zijn voor collega’s, klanten en relaties. Op basis van muziek ga je samen met Steef Hupkes terug naar je droom, het is een verademing om eens niet lineair te denken, van a naar b, maar juist kris kras de route in het brein te volgen die muziek aanzwengelt.

Yoga-Landing op het buitenterrein of juist binnen de veilige muren van het fort. Je kunt er je dag mee starten, maar zeker ook als landingspauze inzetten. De kracht halen uit de fysieke inspanning die wordt afgewisseld met rust en je even terug brengt naar je eigen basis. Met een ervaren yoga-docent bepaal je zelf de lengte en globale inhoud van de les, op zo’n manier dat iedereen z’n verdedigingsmechanismen kan laten varen (om in forttaal te spreken). Kortom, je hoeft geen yoga ervaring te hebben en de les is niet zweverig.

Zand-Lezing Henrike van Engelenburg illustreert haar visie op jouw bedrijf en reikt handvatten aan om anders naar de organisatie te kijken. En dat mag schuren. Een unieke manier van stilstaan bij een vergankelijke werkelijkheid, om vervolgens met 1 veeg in het zand een compleet nieuwe kijk te schetsen op die werkelijkheid.Ze strooit geen zand in de ogen, maar verheldert met haar lezing en illustraties in zand juist de blik op bestaande processen. Het zet aan om zelf na te denken over waar je met je organisatie staat, en heen zou willen.

vraag naar onze algemene offerte voor een prijsindicatie