Ook dit jaar vindt Het Lentefeest weer plaats op het Fort van Hoofddorp!

Heb jij zin om in de meivakantie meer te leren over leven met de natuur en het Fort van Hoofddorp beter te leren kennen door middel van allemaal leuke spelletjes en opdrachten? Dan is het Lentefeest iets voor jou!

Stichting Boskinderen organiseert leuke workshops die je weer laten verbinden met de natuur. Zie jij jezelf al water zuiveren, vuur maken, camouflage spellen doen of naar verhalen luisteren in een tipi? Theater in School organiseert avontuurlijke spellen die je laten ervaren hoe groots en avontuurlijk de geschiedenis van Haarlemmermeer is. Wie weet ren jij in de meivakantie wel met een vlag over het terrein van het Fort van Hoofddorp.

Wanneer: 29 april, 30 april, 1 mei. Van 13 tot 16 uur.

Waar: Fort van Hoofdorp.

Voor: kinderen tussen de 8 en 12 jaar.

Kosten: gratis.

Wil je meedoen? Wees er dan snel bij. Meer info via femme@theaterinschool.nl

Er is plek voor 15 kinderen. Kinderen die vorig jaar niet hebben meegedaan, hebben voorrang.

Meld je aan door een mail te sturen naar raalpoel@vluchtelingenwerk.nl