Interactieve Ouderavond Online

The Big Mo

Online ouderavond met interactief programma

Met deze laagdrempelige online ouderavond bereik je de ouders van jouw school op een veilige en verassende manier. De online ouderavond van The Big Mo is een plezierig interactief evenement waar iedere ouder eenvoudig aan kan deelnemen vanuit huis of school. Inhoudelijk sluit deze ouderavond aan op een door jullie zelf gekozen thema. Of je kiest uit een van de veelgevraagde thema's:

- Pesten online: gespreksvoorstelling en informatieavond in een virtueel decor.
- Verslaving en verleiding: voorstelling voor ouders over het gesprek met pubers over alcohol, drugs en andere verleidingen.
- Corona Crisis in Huis: Lucht je hart en wissel ervaringen uit met andere ouders. De avondklok-rock en pubermeditatie.... Na het luchten van de frustraties gaan we serieus in op het onderwerp. De psychologie van een pandemie onderzocht in relatie tot het gezin, het opgroeiende kind. Praktische tips, delen van kennisbronnen en vooral een uitnodiging tot een openhartig gesprek.

Hoe werkt een online ouderavond?

The Big Mo verzorgt een enerverend interactief programma vanuit hun eigen digitale studio's. Met theater, gesprek, humor en praktische informatie betrekken zij de ouders actief bij jullie schoolactiviteiten. De ouders ontvangen een link vanuit het eigen virtueel theaterplatform van the Big Mo of ze loggen in via het onlineplatform van jullie keuze, zoals Teams of Zoom. Eenvoudig geregeld. Inclusief goede afstemming met de ICT van jullie school, zodat ouders online kunnen deelnemen aan de ouderavond vanuit elke locatie, vanuit huis, de school of zelfs vanuit het buitenland. Een internetverbinding en computer, telefoon of tablet is voldoende.

Warm onthaal van de ouders op jullie online ouderavond!

Ouders worden wam en muzikaal onthaald in de virtuele foyer waarbij de acteurs van The Big Mo alvast het ijs breken. Indien nodig kan onze technicus ouders op dat moment ook even ondersteunen met het inloggen. Op de afgesproken tijd kan dan de ouderavond ook daadwerkelijk beginnen en je weet zeker dat iedereen aan boord is. Wat volgt is een uitnodigende mix van theater en gesprek. Met humor en finesse stippen de acteurs belangrijke onderwerpen aan die passen bij het gekozen thema van de avond.

De acteurs spelen op basis van interactie met het publiek. Het publiek blijft volop betrokken in deze interactieve theatervoorstelling. Zo zijn er stellingen en pols om op reageren, kan men chatten of meepraten en is er gelegenheid om kennis en informatie uit te wisselen.

Breng je school positief (en letterlijk) in beeld bij de ouders - met een online ouderavond

In het unieke online concept van theatergroep The Big Mo spelen de acteurs in een virtueel decor van jouw school, speciaal voor deze digitale ouderavonden.

Gesprek en contact blijft het belangrijkste:

"We hebben ervaren dat ook online het menselijk contact het meest wordt gewaardeerd, daarom vinden we het belangrijk om ons online aanbod ook in te zetten voor ouders.Het online platform dat wij in maart 2020 hebben ontwikkeld is een geweldige basis om mensen virtueel tot ontmoeting te brengen. Acteurs streamen vanuit verschillende locaties, of spelen in de greenscreen studio's in onze hoofdlocatie.

De deelnemers aan de interactieve ouderavond doen mee in de chat, videogesprek of bellen in. Hierbij houden we altijd een laagdrempelige optie open voor ouders die liever julliein beeld zijn, maar wel graag de avond bij willen wonen." (Martijn Loerakker | The Big Mo)

Ouders kunnen ervaringen uitwisselen, verhalen delen en daarmee de band met elkaar -en met de school- versterken!!!

Wist je dat The Big Mo gemiddeld 300 voorstellingen per jaar speelde in de afgelopen 20 jaar? Die ervaring nemen ze nu mee online!

Grote groepen of kleine groepen, The Big Mo maakt het mogelijk!

Prijslijst:

1 avond voorstelling € 1780,00

Eventueel te combineren met een middagvoorstelling (óók online) voor de leerlingen (thuis en/ of op school)

Alle prijzen zijn exclusief 9% BTW inclusief auteursrechten.