VO - Rob & Emiel TV Show

Eenmalige aanbieding

ONLINE INTERACTIEF MET ROB & EMIEL

DE MAGIE VAN VERBINDING - nu als hybride voorstelling, ofwel: een mix van live & online, rechtstreeks vanuit jullie aula!

Je eigen magic show - met een persoonlijke boodschap van de rector, of om een docent in het zonnetje te zetten, of als start of uitzwaai van het schooljaar? Kerst vakantie inluiden.... het kan allemaal tijdens de live uitzending vanuit jullie aula.

Een klas leerlingen van jouw school is aanwezig in d aula-studio én er mogen een aantal leerlingen als tafelgasten assisteren bij de trucs.

Iedereen leert een goocheltruc, jullie spelen Kahoot én je kunt mooie prijzen winnen.

Wat wil je nog meer?

Schrijf je hier in en vraag naar de mogelijkheden van deze mix van live & online

(bijvoorbeeld: voorstelling voor leerjaar 1 en daarna een uitzending voor de hele school? Dat kán!)

18 december 2020

Jullie show voor onze school was echt geweldig. We snappen er nog steeds niets van. Wanneer komt er een nieuwe show? Prettige kerstdagen (leerlingen van het Dalton College in Alkmaar)

Speelduur: ca 60 minuten

Leerlingaantal: max 1000 computers, voor alle leerlingen, docenten en ouders

Voorwaarden:
We leven in bijzondere tijden en spelen deze show alleen online, speciaal voor alle thuisscholieren en docenten.

Middelen: iedere deelnemer beschikt bij voorkeur over een eigen laptop, tablet of pc met webcam. Toegang tot internet is een voorwaarde om deel te kunnen nemen, een vaste internetverbinding heeft de voorkeur boven een draadloze connectie zoals wifi of 4G. Deelnemen via mobiel raden we af. Het is wenselijk dat men de camera aan heeft, zodat leerlingen elkaar kunnen zien.

Prijslijst:

1 voorstelling € 3.495,00 exclusief btw.

Je kunt met de Cultuurkaart betalen!

Alle prijzen zijn inclusief auteursrechten.