Theaterworkshops - native English

Theatre of Entanglement

TTO – Theaterworkshops van Theatre of Entanglement

‘English in use’ – jouw leerlingen gaan een dag of een dagdeel aan de slag met native speakers.

Tijdens deze workshops gebruiken je leerlingen de Engelse taal continu, terwijl ze expressief bezig zijn. Dit kan voor elk niveau en alle leerjaren!

Maak een keuze uit:

> TTO drama dayverschillende soorten Engelstalige theaterworkshops op dezelfde dag, de groepen roteren:

1.storytelling

2.devising (zelf een stuk maken)

3.writing

4.voice

5.acting (met optie voor presentatie aan het eind)

6.physical

> Shakespeare / maak een keuze uit:

1. Shakespeare play in a day (workshops over een specifiek Shakespeare stuk met optie voor een korte presentatie aan het eind van de dag)

2. Introduction to Shakespeare (Short workshop of volle dag)

Duur: vanaf 45 minuten per workshop

Maximaal 17 lln per workshop

Wil je met actuele thema’s aan de slag, zoek je verdieping op een bepaald onderwerp én wil je jouw leerlingen tegelijkertijd uitdagen met de Engelse taal:

> ‘Forum Theatre’ Engelstalige workshops

waarbij de acteurs met de leerlingen in de ‘forum theatertechniek’ met specifieke thema’s aan de slag gaan.

Thema’s zoals pesten, #metoo, racisme, zelfvertrouwen of persoonlijke grenzen (sexual consent).

Er wordt een scene gespeeld waarin er een vorm van onderdrukking plaatsvindt. Vervolgens wordt de scene besproken en opnieuw gespeeld, maar dit keer gaan leerlingen proberen de uitkomst te veranderen door zelf de rol van de onderdrukte persoon over te nemen.

Ook mogelijk in het Nederlands

Prijzen: altijd in overleg en op maat passend bij jouw groepsgrootte en inhoudelijke wensen