Native English Impro

óók workshops!

The Cyclepaths

Energiek en hilarisch, deze voorstelling maak je samen!

12+ alle niveaus
The Cyclepaths is een Engelstalig improvisatie-comedy gezelschap - uitsluitend samengesteld uit native speakers. Steeds meer leerlingen volgen tweetalig onderwijs. Ook als je nog maar net met de taal uit de voeten kunt, misschien dan wel juíst, is het een hele goeie oefening om zelf op het podium te staan en je te presenteren in het Engels.

Voorstelling
Waar kunnen jouw leerlingen zich op voorbereiden? Op een unieke voorstelling waar de energie en de hilariteit van afspat en waar de input van de leerlingen iedere show bepaalt. Alle scènes zijn 100 procent geïmproviseerd, en de leerlingen spelen ook zelf mee in de voorstelling.
Educatief, veelzijdig, zeer toegankelijk en geschikt voor ieder schooltype. Het interactieve spel stimuleert de leerlingen om actief gebruik te maken van hun (passieve) Engelse kennis. Daarnaast leren ze spelenderwijs om zelfvertrouwen op te bouwen, beter te communiceren en om zich succesvol op een podium te presenteren (in het Engels).

Workshops
In combinatie met workshops kunnen uw leerlingen ook zelf leren om te improviseren. Tevens kunnen workshops en voorstellingen focussen op bepaalde thema’s, zoals public speaking en teambuilding. Daarom zijn ze ook uitermate geschikt voor docenten, bijvoorbeeld op teamdagen.
The Cyclepaths traden in 2013 op tijdens de TTO 3-daagse van Europees Platform. Ruim 200 docenten zagen de voorstelling en reageerden buitengewoon enthousiast. The Cyclepaths verzorgen al jaren de presentatie voor het Europees Platform tijdens de Junior Speaking Contest.

Naast hun voorstellingen op scholen treden The Cyclepaths sinds 2010 ook regelmatig op in de bakermat van Nederlands cabaret, Theater PePijn, in Den Haag.

Theatergroep: The Cyclepaths
Genre: Improvisatietheater

Speelduur:
50 min.
Leerlingenaantal: maximaal 200
Opbouwtijd / Afbouwtijd: 60 min. / 15 min.
Speelvlak: 3m breed, 3m diep en 3m hoog
Locatie en inrichting: De voorstelling kan worden gespeeld in uw aula, gymzaal of theater. Afgesloten ruimte met de stoelen in theateropstelling met middenpad is optimaal.
Voorwaarden: Wij gaan ervan uit dat er een theateropstelling is (verhoogd podium dan wel een tribune opstelling van stoelen) met middenpad. Indien dit niet mogelijk is, wordt het maximaal aantal kinderen dat de voorstelling kan gaan zien minder dan bovenstaande indicatie.
Aantal acteurs / muzikanten: 3 totaal
Workshops op aanvraag: Engelstalige workshops zijn op aanvraag. Workshops kunnen in overleg worden ingepland tussen de 60 en 90 minuten. Per workshop gaat een groep van +- 20 leerlingen aan de slag met 1 acteur. Workshops kunnen worden ingepland met een minimum van 3 acteurs. Leuk om te combineren met voorstelling! Vraag ons naar de mogelijkheden.
Speelvlak workshop: Lokaal of studio. De workshops worden staand aangeboden waarbij de leerlingen veel bewegen en ruimte nodig hebben. Stoelen en tafels zijn niet nodig, dus deze mogen aan de kant of elders worden opgeborgen.

Prijslijst*:

1 voorstelling €1450,-
2 voorstellingen €1780,-
3 voorstellingen en workshops in overleg

Alle prijzen zijn exclusief 9% BTW en inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Voorstellingen in deze categorie

Theaterworkshops - native English