ALLE GROEPEN

en natuurlijk voor groep 8

EINDMUSICAL IN 1DAG

Een eindmusical in 1 dag???? Dat kan!!!! Óók superleuk als Musicaldag voor de hele school!

Wij bieden je de kans om in 1 dag (!) een geweldige show neer te zetten met je leerlingen.

Van tevoren studeer je 3 liedjes in met de leerlingen, tijdens de musicaldag worden de scenes geoefend en wordt een vlog gemaakt en een 'tiktokdansje' ingestudeerd. (lees meer hierover bij 'planning')

DE WOLF EN GROEP X (VUL MAAR IN)
Hoe ga jij om met verleidingen, je tuint er zo makkelijk in! Maar wat als dat ten koste gaat van een ander…. Beter werk je samen en ben je de wolf te slim af met jouw groep 8.

Vrij naar het alom bekende sprookje 'de wolf en de 7 geitjes' maken wij in 1 dag een onvergetelijke herinnering samen met jouw leerlingen.

Aan het einde van de dag schitteren de leerlingen op het podium in de Eindmusical in 1 dag.

Maak met elkaar een onvergetelijke herinnering!

(kan ook worden vastgelegd op beeld, vraag naar de mogelijkheden)

KOSTEN Prijs bij 1 groep 8: 650,00 (vrij van btw)

Prijs bij 2 groepen 8: 1150,- (vrij van btw)

Prijs bij 3 groepen of meer vanaf 1350,- (vrij van btw)

TIP - ook leuk met de hele school als Musicaldag! Prijs voor de hele school in overleg

lees hier meer over PLANNING

Meer lezen >

Robbin neemt een maand voorafgaand aan de musicaldag contact met de school op.

In de mail die hij stuurt vind je meer informatie en een instructiefilmpje. Via deze link vind je een voorbeeld van de instructiefilm die naar een andere basisschool is gestuurd. Ook zit in de mail het eerste liedje die jullie met de klas alvast gaan oefenen aankomende tijd.

Vervolgens krijg je een week later (3 weken voor de musicaldag) de volgende mail van Robbin met liedje twee en informatie over het maken van decor en kostuums. Wil of kan je als school zelf geen decor of kostuums maken? Geen probleem: dan neemt Robbin op de dag zelf diverse accessoires mee. Laat dit vooral weten!

De week erop (2 weken voor de musicaldag) krijg je het derde liedje toegestuurd.

Op de dag van de musical kennen de leerlingen de drie liedjes al uit het hoofd. Robbin en de leerlingen gaan de musical vormgeven, rollen verdelen en fietsen de liedjes in het verhaal. Ook worden er op de musicaldag vlogs gemaakt en opgenomen. Deze vlogs worden belangrijke onderdelen van de musical.