VO - Offline en online samen zijn!

TIS productie

WeMedia

Online, of in de klas!

Offline, online, samen zijn!

Presenteren is veel meer dan je boodschap zenden.

Samen met de ervaren acteurs van The Big Mo kun je met deze online module alles leren over je zelf presenteren, live en online een superhandige skill!

Dit kan als vervolg op MeMedia en MyLoveLife worden ingezet, óf als losse les in het online presenteren.

Als je weet hoe je je online wilt gedragen en je hebt je grenzen verkend in hoe jij je tot de ander verhoudt, kun je de uitingen die je doet tot kunst verheffen: laat méér van jezelf zien door je online skills te slijpen met virtuele decors, leer trics en krijg tools. Improvisatie blijft de veilige basis - ideaal om je te leren presenteren: It’s you, it’s me, it’s WeMedia!

Over online ontmoeten

Meer dan ooit speelt het leven zich online af. De gebeurtenissen in 2020 hebben videobellen, streamen, delen, spelen en digitaal ontmoeten een enorm momentum gegeven.

WeMedia sluit aan op de wereld waarin je om 10 uur met een docent skypet over het huiswerk, en om 10:30 tegen een team uit zuid Korea op leven en dood aan het gamen bent.

Over zelf zenden

Iedere dag een nieuwe app. Sommige apps die blijven, groeien, verdwijnen.

Jij wil je manifesteren, laten zien wie je bent, online én offline. Door te streamen, maken, shoppen en monteren, kun je de beste versie van jezelf presenteren.

Je leert ook over de techniek: OBS als streamingplatform voor Youtube | Tips en tricks voor je beste video-gesprekken (als het belangrijk is) | De beste (gratis) alternatieven voor foto en video bewerking | Veiligheid en privacy | Copyright

Over kansen en connecties

WeMedia stelt ook een vraag: waar liggen jouw kansen in de wereld van morgen?

Iedere dag een nieuwe app? Bouw jij straks de nieuwe Insta, Facebook of Google? Of ben je meer een maker? Schrijver, designer.

Een webwinkel maken voor je eigen producten, of een videocursus aanbieden waarin jij anderen een waardevolle vaardigheid kan leren. In WeMedia onderzoeken de leerlingen samen met de acteurs wat de keuzes en kansen kunnen betekenen voor hun eigen verhaal.

We ontwikkelden ook een werkblad met daarin superhandige tips om ook écht zélf aan de slag te gaan!

Duur: 2 lesuren - Interactief Podium in de Klas

Leerlingenaantal: maximaal 1 klas per sessie

Speelvlak: Klaslokaal
Voorwaarden: Leerlingen hebben bij voorkeur een eigen online device en er is een goed werkende internetverbinding, digibord en camera.

Prijslijst:

1 sessie € 750,00

2 sessies € 1250,00

3 sessies € 1650,00

Alle prijzen zijn inclusief vrijgesteld van BTW en inclusief lesmateriaal en auteursrechten.

Andere voorstelingen in deze categorie