The Big Mo

Improvisatie workshop

Alle groepen
Improvisatietheater voor primair- en voortgezet onderwijs.

Theatergroep The Big Mo nodigt de kinderen uit om samen met hen mee te denken en mee te spelen in de voorstelling. Samen met de leerlingen laten de acteurs een verhaal ontstaan. Dit verhaal is gebaseerd op de fantasiewereld van de kinderen en kan overal over gaan. Over spannende avonturen, sprookjeswerelden, wat je in de vakantie hebt beleefd, jarig zijn of verhuizen. De school kan ook een eigen thema aandragen.

Aanvullend op de voorstelling of losse workshops. The Big Mo geeft workshops voor alle leeftijden en niveaus. Tijdens deze workshops leren de leerlingen de basis van improvisatietheater. Een mooie opstap bij het terugspeeltheater en de meespeelvoorstellingen. De acteurs staan garant voor een veilige en positieve werksfeer waarin iedere deelnemer in eigen tempo en op een speelse manier tot ontwikkeling kan komen. De workshops zijn ook geschikt voor docententeams!

Leeftijd:
PO en VO alle leeftijden en docententeams
Duur: van 45 minuten tot 3 uur (op aanvraag)
Leerlingaantal: 8 tot 28 per acteur