De kunst van wetenschap

12+ alle niveaus

Van Oerknal tot Klaslokaal

12+ alle niveaus

Wetenschap is de basis van deze allesomvattende theatershow.

Een mooie manier om kennis te maken met hoe leuk wetenschap kan zijn!

Met deze voorstelling worden jouw leerlingen lachend slimmer. Aan de hand van de vraag ‘Hoe kan het dat jij hier zit als we beginnen bij de oerknal?’ nemen we je mee langs de wonderen van de wereld waarin we leven. En: het wonder dat je zelf ook bent.

Van sterrenstelsels tot atomen, van cellen tot voorvaderen, alles komt voorbij in deze (bijna) allesomvattende theatershow. Laat je betoveren door het alledaagse en voel hoe wonderlijk het gewone kan zijn. Een voorstelling vol humoristische wetenschap.

Speelduur
: 50 minuten
Opbouwtijd/Afbouwtijd: 1 uur / 1 uur
Speelvlak: Speellokaal of aula
Leerlingenaantal: Maximaal 150 leerlingen
Voorwaarden: Wij gaan ervan uit dat er een theateropstelling is (verhoogd podium dan wel een tribune opstelling van de stoelen). Indien dit niet mogelijk is, wordt het maximaal aantal leerlingen dat de voorstelling kan gaan zien minder dan bovenstaande indicatie.
Bijzonderheden: minimaal 2 voorstellingen per dag
Benodigdheden: Beamer, scherm en microfoon
Aantal acteurs: 1

Prijslijst:

1 voorstelling     €   950,00 exclusief btw. -- prijs inclusief btw. € 1035,50

2 voorstellingen € 1450,00 exclusief btw. -- prijs inclusief btw. € 1580,50

3 voorstellingen € 1950,00 exclusief btw. -- prijs inclusief btw. € 2125,50

4 voorstellingen € 2100,00 exclusief btw. -- prijs inclusief btw. € 2289,00

Alle prijzen zijn inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Andere voorstellingen in deze categorie