Magie, trucs, interactief en mega-motiverend!

absoluut feel-good theater

12+ alle niveaus

Alles is Mogelijk!
90% fun en 10% moraal

Rob en Emiel BEKEND VAN TV

"Wat een geweldig verhaal zeg. Heel erg inspirerend. Het beste wat ik in 35 jaar onderwijs heb gezien!" (docent Elzendaalcollege)

In een wervelende spectaculaire show vol interactie, verwondering en heel veel humor laten Rob en Emiel de leerlingen zien en ervaren dat alles mogelijk is. ALLES!
Als je er veel tijd,energie en passie in steekt.
Díe les voor het leven willen Rob en Emiel je geven.

NIEUW!

Heb je met Rob&Emiel al ontdekt dat Alles mogelijk is? Dan is de truc nu om de juiste keuzes te maken.

Daarover gaat ‘Rob&Emiel komen terug’.

'We hebben net de voorstellingen van Rob & Emiel achter de rug en het was geweldig! Leerlingen waren enorm enthousiast, deden goed mee en hebben genoten. Daarnaast was de boodschap ook mooi verpakt.'

Lonneke Burgers van Het Noordik in Almelo

Details en prijzen

Speelduur:
50 minuten
Leerlingenaantal: 150 leerlingen per voorstelling (meer in overleg)
Opbouwtijd/Afbouwtijd: 60 min. / 20 min.
Speelvlak: 3 x 5 meter
Voorwaarden: Wij gaan ervan uit dat er een theateropstelling is (verhoogd podium dan wel een tribune opstelling van de stoelen). Indien dit niet mogelijk is, wordt het maximaal aantal leerlingen dat de voorstelling kan gaan zien minder dan bovenstaande indicatie.
Bijzonderheden: De voorstelling speelt minimaal 2 keer per dag; alleen in een reeks dagen is 1x per dag mogelijk.

Prijslijst:

1 voorstelling € 1875,00

2 voorstellingen € 2125,00

3 voorstellingen € 2525,00

Alle prijzen zijn exclusief 9% btw, inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Andere voorstellingen in deze categorie

Rob & Emiel Live!

Streetmagicians, kampioenen magic (12+)

Ouderavond 2.0