Pak je podium, in de klas & op locatie

Breng je dagdroom tot leven!

Werkblad Daydreamer

verwerkingsopdracht

Voor alle leerjaren geschikt! Voor leerlingen én ook voor docententeams.

Fantaseren en veel plezier - dát kunnen we allemaal gebruiken!

BRENG JE DAGDROOM TOT LEVEN!

Tijdens DAYDREAMER het interactieve podium in de klas (ook op locatie), zet je samen met acteur Steef Hupkes de deur van je fantasie wagenwijd open en breng je jouw dagdroom tot leven. Muziek is de bron, waarbij drie verschillende muziekstijlen de revue passeren; klassiek, jazz en wereldmuziek.

Dromen zijn wondere werelden met een totaal andere verteltrant dan het lineaire van A naar Z. Ze maken de gekste sprongen en ze knopen puntjes aan elkaar vast die je van tevoren niet zag aankomen.

Muziek maakt ook een andere wereld in ons los, het prikkelt het hele brein en brengt ons in vervoering.

Het podium is in élke klas voor alle groepen van de basisschool: DAYDREAMER kan overal gespeeld worden; in de gymzaal, op het schoolplein, in de klas, in de aula & op locatie.

Er is lesmateriaal beschikbaar met verschillende opdrachten/ suggesties voor onder,- midden- en bovenbouw.

Speerpunten: kijken&luisteren, samen doen én reflecteren&presenteren.

Daydreamer is laagdrempelig, voor alle niveaus geschikt en bovenal: lachen mag, het is grappig en luchtig en geeft een boost aan je creatieve brein!

"Kinderen hebben fantasieën en die worden in Daydreamer tot leven gebracht." (leerkracht basisschool)

"Gisteren een droom-workshop samen met m’n collega’s gehad; teambuilding, anders kijken naar drama, muziek, …
Vandaag kwam acteur Steef Hupkes in m’n klas een workshop rondom dromen geven.
Niet zomaar een klas; ik ben leerkracht op het voorgezet speciaal onderwijs, geef les aan zeer moeilijk lerende kinderen.
Wat vonden ze ’t spannend… een echte acteur op school! ??
Zo jammer dat ik de gezichten van de fans (handtekeningen zijn gevraagd en gegeven) en de geweldige reactie en inbreng van m’n leerlingen niet kan delen ivm wet op privacy.
Maar geloof mij… het was meer dan fantastisch en deze juf kan de komende tijd vooruit met drama, muziekbeleving en kunst in de klas!
#dankbaar #kunsteducatie #gevoelensomzetteninbeeld" (docent)

Speelduur: 30 minuten. Wil je met eindpresentatie? Dan is de speelduur in overleg. Vraag ons naar de mogelijkheden.
Opbouwtijd/afbouwtijd: 5 min / 5 min
Speelvlak: Klaslokaal
Leerlingenaantal: 1 klas per keer - maximaal 40 leerlingen (meerdere klassen in overleg)

Geschikt voor alle leerjaren!

Prijs per klas: € 300,00

Minimaal 2 klassen per dag, maximaal 8.

Podium in de klas is inclusief lesmateriaal en reiskosten, vrij van BTW

TiS 'n TIP: Daydreamer is er nu ook voor het Voortgezet Onderwijs: UNWIRE & INSPIRE en kun je ook als Teach the Teacher inplannen, zodat je daarna zelf met de methodiek aan de slag kunt met jouw leerlingen!