Improvisatietheater

ook op maat, met thema & als ouderavond

The Big Mo Meespeelshow

The Big Mo (per bouw en voor alle leeftijden)

Groep 1 t/m 8

Geen opdracht te gek, geen vraag te veel, The Big Mo kan met jouw leerlingen elke voorstelling maken....

We nodigen je leerlingen uit om mee te denken en mee te spelen in de voorstelling. Samen met de leerlingen laten de acteurs een verhaal ontstaan. Dit verhaal is gebaseerd op de fantasiewereld van de kinderen en kan overal over gaan. Over spannende avonturen, sprookjeswerelden, wat je in de vakantie hebt beleefd, jarig zijn of verhuizen. De school kan ook een eigen thema aandragen.

Per bouw kan Theatergroep The Big Mo een andere voorstelling spelen/ maken. Dit kan ingepland worden tot drie verschillende voorstellingen op één dag.
Zo kunnen zij voor de onderbouw een compleet andere voorstelling spelen als voor de midden en bovenbouw. Het prijskaartje blijft echter hetzelfde als wanneer zij drie keer dezelfde voorstelling spelen.

Voor groep 1 t/m 4 spelen zij: Moosje beleeft een avontuur

Voor groep 5 t/m 8 spelen zij: De Schat van Wat?!

Eén voorstelling voor de hele school
De voorstelling kan ook worden ingepland voor groep 1 t/m 8.
Zij spelen een voorstelling die voor alle niveaus toegankelijk is.

Uitvoering: The Big Mo
Spel en muziek: Martijn Loerakker, Monique van Aken, Remy van Keulen, Richard Roling e.a.
Genre: Improvisatie/Meespeeltheater
Lesmateriaal: Workshop bij te boeken

Moosje beleeft een avontuur (Groep 1 t/m 4)
Moosje is een meisje dat avonturen beleeft. Onderweg naar school of bij oma op bezoek, in een oude kist op zolder, of in een spannend boek. Moosje maakt van alles mee samen met de kinderen. In deze spannende en grappige voorstelling verzint en speelt het publiek naar hartenlust mee met de acteurs.

Deze interactieve voorstelling biedt een onvergetelijke theater-ervaring. Zowel voor de kinderen als docenten in het publiek. Het thema van een project-week kan moeiteloos worden ingepast.

Klassenvoorstelling
Twee acteurs spelen een voorstelling bij u in de klas. Kleiner en intiemer dan in de grote aula, maar zeker net zo leuk! Een klassen-voorstelling is geschikt voor maximaal 2 klassen.

De Schat van Wat?! (Groep 5 t/m 8)
The Big Mo speelt een interactieve voorstelling, waarbij het publiek mee doet én denkt. Van losse sketches tot één verhaal. Allemaal ter plekke bedacht. Van bloed-spannend tot super-grappig en altijd erg gaaf!

Terloops leert het publiek de basis van improvisatie in het theater. Samenwerken en accepteren van elkaars ideeën staan hierbij centraal.
Aan de voorstelling zijn thema’s te verbinden, zoals: Veilig op internet of Naar de middelbare school.

Welkom in de Brugklas (groep 8)
Geïmproviseerde scènes afgewisseld met uitgeschreven cabaret in de vorm van veelzijdige scherpe liedteksten en sketches. Theater dat precies aansluit bij de thema's waar deze leerlingen zo druk mee bezig zijn: de keuze voor de middelbare school... nog even en dan ga je naar de brugklas!
Klik hier voor meer informatie over 'Welkom in de Brugklas'.

'T Hooge Land te Epe - Marion de Wit

Het was in een woord: FANTASTISCH!!! De aansluiting bij ons thema en de manier van theater maken. Het klopte allemaal!

Speelduur: 30 tot 90 minuten (in overleg)
Speelvlak: 6m breed, 4m diep, 3m hoog
Leerlingenaantal: max. 150 leerlingen

Ouderavond: Max 200 ouders

Opbouwtijd/afbouwtijd: 45 min. / 30 min.
Voorwaarden: Wij gaan ervan uit dat er een theateropstelling is (verhoogd podium dan wel een tribune opstelling van de stoelen). Indien dit niet mogelijk is, wordt het maximaal aantal kinderen dat de voorstelling kan gaan zien minder dan bovenstaande indicatie.
Bijzonderheden: De voorstellingen voor leerlingen kunnen gecombineerd worden met een ouderavond of een teambuildingavond voor het docententeam. Vraag bij je boeking naar de mogelijkheden.

Prijslijst voorstelling:

1 voorstelling exclusief btw.      € 1780,00

2 voorstellingen exclusief btw.  € 2110,00

3 voorstellingen exclusief btw.  € 2450,00

4 voorstellingen in overleg, prijs op aanvraag

Maatwerk: docententeams en ouderavonden exclusief btw. € 2950,00 (combikorting van toepassing als er ook leerling voorstelling wordt gepland op dezelfde dag)

Alle prijzen zijn inclusief reiskosten (binnen Nederland), lesmateriaal en auteursrechten en exclusief 9% btw. Eventuele hotelovernachtingen zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Andere voorstellingen in deze categorie

Voorstelling + workshop

NIEUW: de Gelaarsde Kat

Street Magicians Live! (9+)

Rob en Emiel

Pak je podium, in de klas & op locatie

Breng je dagdroom tot leven!